سیاست حفظ حریم خصوصی

بیانیه حریم خصوصی PICASOR به این دلیل ایجاد شده‌ است که ما برای کاربران خود ارزش قائل هستیم وحق آن‌ها را برای حفظ اطلاعات شخصی به رسمیت بشناسیم . این بیانیه حریم خصوصی در مورد هر گونه اطلاعات شخصی که از طریق استفاده از هر یک از خدمات سایت همانطور که در زیر تعریف شده اعمال می‌شود و صدق می‌کند . این بیانیه حریم خصوصی توسط PICASOR  تهیه شده‌ است . این بیانیه حریم خصوصی ، جمع‌آوری اطلاعات و روش‌های انتشار را در سایت بیان می‌کند . کاربرانی که در سایت ثبت ‌نام می‌کنند برای استفاده از خدمات ارایه‌ شده توسط PICASOR ، به عنوان ” کاربران ثبت‌شده ” شناخته می‌شوند . بازدیدکنندگان و کاربران ثبت ‌شده در این بیانیه حریم خصوصی به عنوان ” کاربران ” یا ” شما” نامیده می‌شوند .

 

جمع‌آوری اطلاعات

خدمات ما برای افراد زیر ۱۸ سال در نظر گرفته نشده است و مجاز به ثبت نام نمیباشند. ما به پایگاه‌های اطلاعاتی یا اشخاص ثالث در ارتباط نمی باشیم و کنترلی هم بر آنها نداریم. ما برای ارایه محصولات و خدمات مفید برای شما و دیگران ، داده ها را جمع آوری کرده، همچنین از این داده‌ها برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات ارایه شده نیز استفاده می‌کنیم. در صورت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت اطلاعات ورودی شامل نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیل کاربران نیز ذخیره میشوند. PICASOR اطلاعات غیر شخصی را در مورد بازدیدهای سایت بدون محدودیت جمع‌آوری می‌کند. این داده‌ها همیشه به صورت متراکم و غیر شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است با شرکای PICASOR به اشتراک گذاشته شوند تا اطلاعات مربوط به چگونگی استفاده بازدیدکنندگان از سایت را فراهم کنند . این کار برای هدف ارائه بهترین و کارآمدترین خدمات مدیریت شغلی انجام می‌شود . ما اطلاعات را از طرق رسمی و موثق ، بدست می‌آوریم. ما از این اطلاعات برای اعتبار سنجی و غنی‌سازی اطلاعات در پایگاه‌های اطلاعاتی خود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم خدمات را برای کاربران محصولات خود فراهم و بهبود بخشیم.

  • نشانی‌های IP

سرورهای وب PICASOR آدرس IP شما را جمع‌آوری می‌کنند تا به تشخیص مشکلات یا مسائل پشتیبانی خدمات به ما کمک کنند تا بر استفاده از سایت نظارت کنند .

  • Cookies

PICASOR از کوکی‌ها برای ارائه یک تجربه و استفاده بهتر شما از سایت استفاده می‌کند . این کوکی‌ها اطلاعات غیر شخصی مانند ترجیحات و کلیک ها را جمع‌آوری می‌کنند و برای مواردی از جمله ” ورود خودکار ” ” آخرین سرچ من ” کاربرد دارند . اگر نمی‌خواهید که کوکی فعال داشته باشید در حالی که در سایت جستجو می‌کنید می‌توانید با اصلاح گزینه‌های حریم خصوصی در مرورگر خود ” آن را غیر فعال کنید ، اما شاید با انجام آن کار، مانع از دسترسی به برخی از مناطق سایت ‌شوید و استفاده از برخی از خدمات PICASOR را محدود ‌کند .

  • آمارهای سایت

برای درک بهتر از کاربرانمان, PICASOR از شرکت‌های اندازه‌ گیری/آماری شخص ثالث برای ارزیابی ترافیک سایت وترافیک موبایل استفاده می‌کند . اطلاعات جمع‌آوری شده در موارد زیر در سایت استفاده می‌شود : تعداد دیدگاه‌های صفحه یا تعداد نمایش هر صفحه تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد در سایت چه مدت این بازدید کنندگان به طور متوسط در سایت می‌مانند نقاط ورودی و خروجی مشترک در سایت . این اطلاعات غیر شخصی برای کمک به تحلیل استفاده/ کاربرد از سایت فراهم می‌شود .

 

جمع‌آوری اطلاعات در مورد کاربران ثبت ‌شده

ما اطلاعات شخصی کاربران ثبت ‌شده را جمع‌آوری می‌کنیم تا کاربران ثبت‌نام‌ شده بتوانند از خدمات PICASOR استفاده کنند . برای این کار به کاربران ثبت‌نام ‌شده نیاز است تا اطلاعات بیشتری به PICASOR جهت استفاده از خدمات ما، ارائه کنند .

 

ثبت نام

تبدیل شدن به یک کاربر ثبت ‌شده به شما اجازه می‌دهد تا از ابزارها ، خدمات و منابعی استفاده کنید که ممکن است در پیدا کردن وکتور / عکس مناسب به شما کمک کند . برای تبدیل شدن به یک کاربر ثبت ‌نام ‌شده باید اطلاعات شخصی مانند نام و آدرس ایمیل خود ارائه کنید . در ” تنظیمات سایت “به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت . PICASOR ممکن است از این اطلاعات به منظور سفارشی کردن خدماتی که برای شما فراهم می‌کند استفاده کند .

 

امنیت ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی

PICASOR همه گام‌های منطقی را برای اطمینان از امنیت سیستم و حفاظت از اطلاعات شما از سو استفاده , تداخل و از دست دادن و همچنین دسترسی غیرمجاز ، تغییر یا افشا را درنظر میگیرد. PICASOR به شما اجازه می‌دهد تا به اطلاعات خود در هر زمانی دسترسی داشته باشید تا آن را صحیح و دقیق نگه دارید .هر اطلاعاتی که ما برای شما نگه می‌داریم در سرورهای امن ، در ایران و یا در خارج از کشور نگهداری می‌شود . علاوه بر این ، کارکنان و پیمانکاران ما که خدمات مربوط به سیستم‌های اطلاعاتی ما را ارایه می‌دهند ملزم به احترام به محرمانگی و حریم خصوصی هر گونه اطلاعات شخصی هستند . به جز در مورد نقض تعهدات ما تحت قانون حریم خصوصی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما ,PICASOR مسئول رویداده‌ای ناشی از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما نمی‌باشد . شما همچنین می‌توانید نقش مهمی در حفظ امنیت اطلاعات شخصی خود داشته باشید در صورت استفاده غیرمجاز از حساب شما توسط هر کاربر اینترنتی دیگر یا هر گونه نقض امنیتی مربوط به حساب شما ، لطفا فورا به ما اطلاع دهید .


بازخورد و شکایات درباره حریم خصوصی و وب سایت

PICASOR از ایده‌ها و بازخورد درباره همه جنبه‌های سایت استقبال می‌کند. PICASOR نظرات و بازخورد های کاربران را کاملا مد نظر قرار میدهد . این بازخوردها ممکن است برای مدیریت و اصلاح خدماتی که ما ارایه می‌دهیم استفاده شود . اگر سوالی در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی ما دارید، میتوانید از طریق صفحه ” تماس ” با ما در ارتباط باشید.

 

تغییر در قوانین مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی

لطفا آخرین تاریخ به روزرسانی این صفحه را برای کسب اطلاعات به موقع به یاد داشته باشید تا در جریان هرگونه تغیرات در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی در آینده باشید.

 

آخرین تاریخ به روزرسانی : 1401/12/01

بالا

سبد خرید 0